A Sötét Csillag: Szingularitás egy ideiglenes játékmód ami először 2017. május 4.-től 15-ig volt elérhető.

Leírás Szerkesztés

  • Játékmód: Nincs választás. Minden játékos a Sötét csillag Thresh-sel játszik.
  • Feltételek a győzelemhez: 3 kör. Minden körben az a csapat nyer, amelyiknek először van meg a 100 pontja. 

Thresh képességei a tárgyaknak köszönhetően változtak meg:

Halálos ítélet (Q): Kozmikus béklyó

    • A képesség távolsága meg lett növelve, töltési ideje pedig le lett csökkentve a hatásos lélekaratás érdekében. 
    • Ha a Halálos íteletet átdobod a Sötét Csillag közepén, meggyullad az, és bónusz sebzést okoz.
    • Az ellenség hiányzó életereje alapján nagyobb távot tesz meg.

Sötét átjáró (W): A szingularitás lámpása

    • A veszélyben lévő szövetségeseket automatikusan megmenti a Sötét átjáró, anélkül, hogy rá kellene kattintaniuk a lámpásra. 
    • A töltési ideje nagyobb és már nem ad pajzsot! 

Nyúzás (E): Sötétanyag-kasza

    • Az ellenség hiányzó életereje alapján távolabbra dobja őt; töltési idő csökkentve. 
    • A passzív része (bónusz varázssebzés a következő alaptámadásnál) gyorsabban tölt, illetve nagyobbakat üt. 

A doboz (R): Nem elérhető... 

    • Threshnek nem kell a doboza ahhoz, hogy végezzen az univerzummal.

Játékmenet Szerkesztés

Ha egy ellenfelet belelöksz vagy berántasz a Sötét csillagba, azonnal elpusztul, amivel +5 vagy Mélységi Sutyerákok esetén +1 pontot szerzel a csapatodnak. A kör megnyeréséhez 100 pont kell.

Thresh közvetlenül nem ölhet meg ellenséget, lelkük, tapasztalati pontjaik és aranyuk ugyanis a Sötét csillagot illeti.

Életerő:

  • Az ellenségeket nem lehet megölni alaptámadásokkal és képességekkel. 
  • Húzd be az ellenségeket és lökd őket bele a Sötét Csillagba az azonnali megölésükhöz.
  • Minél kevesebb az életerejük, amikor behúzod/ellököd őket, annál nagyobb távot tesznek meg.
    • Próbáld meg először megtámadni alaptámadással az ellenségeket, hogy utána könnyebb legyen belelökni őket a Sötét Csillagba. 

Éledés: 

  • Thresh a pálya széle körül fog feléledni, ameddig nem lép a Kozmikus romok földjére megcélozhatatlan
    • Megcélozhatatlan vagy, amíg kint tartózkodsz, és képességeket használni, illetve támadni sem lehet, amíg be nem lépsz az arénába. 
  • A kör alakú pályáról több helyről beléphetsz a csatába. 
  • A halálmérők elég kevesek, szóval vissza tudsz érni még időben. 

Gravitációs horgonyok:

  • Három Gravitációs horgony van elhelyezve a Kozmikus Romok pályán (keress kék gömböket). 
  • Behúzáskor Thresh automatikusan odaszalad.
    • Ezek meg fogják törni a Threshre rakott bénításokat/hátralökéseket. Használd őket, hogy megmentsd magad, amikor éppen nincs sehol lámpás.

Kozmikus Rákok: 

  • Az utolsó élőlényei a Kozmikus Romoknak. 
  • Áldozd fel őket a Sötét Csillagnak. 
  • +1 pont ha a Sötét csillagba ütöd őket. 
  • Használd őket fedezéknek a behúzások ellen.

Részletek Szerkesztés

  • Hogy csak a módra lehessen koncentrálni, az olyan idővel megszerezhető elemek, mint az arany, tapasztalat, és tárgyak ki lettek szedve. 
  • Thresh állandóan 3-as szintű marad, illetve a képességpontjai automatikusan hozzá vannak adva a képességeihez.
  • Minden hős a alábbi statisztikával kezd:
    • 54 támadás
    • 0 varázserő
    • 16 páncélés 32 varázsellenállás
    • 1.00 támadási sebesség
    • 0% töltési idő csökkentés
    • 0% kritikus csapási esély
    • 385 sebesség.
  • A hősök mérete az életerejük csökkenésével egyre kisebbek lesznek akárcsak Zac.
  • Ez az első játékmód amiben:
    • Nincs lehetőség a hősök kiválasztására.
    • Ami elérhetővé tesz egy skint a játékos számára.
    • Nincs lehetőség tárgyak vásárlására.

Tárgyak Szerkesztés

  • Gravitációs csizma: Az anyag átalakul: Thresh életereje határozza meg,hogy az ellenfelek rántásai és lökései milyen messzire taszítják (ha kevesebb életereje van, messzebbre repül).
  • Csillagköpeny: Csillagközi lélek: megjelenéskor Thresh sebezhetetlen, megcélozhatatlan, nem használhat varázslatokat, és az űrben utazik. Szilárd Talajra lépve a hatás megszűnik.

Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki