FANDOM

A Fekete rózsa egy titkos szervezet Noxusban.

Történet Szerkesztés

A Fekete Rózsa a noxusi történelem egy régmúlt, de nem kevésbé erkölcstelen időszakának maradványa. A rendkívül kegyetlen és látszólag örökifjú LeBlanc a hozzá hasonlókkal együtt a noxusi politikai elit oszlopos tagja volt a kormányzat militarista fordulata előtt. Akkortájt ez a hatalmas varázslókból álló szövetség titkos összejöveteleken szőtte politikai összeesküvéseit és fejlesztette tovább a tudományát, amely jóval körmönfontabb volt az akkori vezetésnek kedves irányzatoknál.

Bár pontos céljaik mindvégig homályban maradtak, sokak szerint valójában a Fekete Rózsa irányította az uralkodót azokban az időkben, amikor még a nemesség kormányozta Noxust. Amikor a nyers harci erő vált a vezetésre való alkalmasság mércéjévé a birodalomban, a Fekete Rózsa látszólag egyik pillanatról a másikra eltűnt. Sokan úgy vélték, hogy egyszerűen lejárt az idejük, és a tagok letettek a társadalmi és politikai uralom eléréséről.

Sion feltámasztása Szerkesztés

Dicsőség: A KÉTELY MAGVAI: Szerkesztés

Csatlós: A Legfőbb Tábornok erősnek mutatja magát, de nagyon megviselte ez a veszteség. A legmegbízhatóbb támogatója halott, ő pedig a hátában érzi az árulásra kész tábornokok tekintetét.

Szolga: Utódot kell választani. Demacia megrendült. Nem tékozolhatjuk el ezt a lehetőséget.

Csatlós: Darkwill minden árnyékban orgyilkosokat sejt, megbénítja a félelem.

LeBlanc: Nem. Csak az időt húzza. Ha gyáva lenne, Darkwill nem válhatott volna a Legfőbb Tábornokká. Tudd meg, miért.

Szolga: Darkwill emberei keresnek valamit. A mágia elemeit kutatják, vér- és csontrituálékat, az Árny-szigetekről származó relikviákat meg néhány ennél is sötétebb titkot.

Csatlós: Olyasvalamire van szüksége. amit mi megadhatunk. Érdekes lehetőség.

LeBlanc: Majd én meggyőzöm. Ha hajlik az együttműködésre, gondoskodni kell róla, hogy teljesíteni tudjuk, amit ígérünk.

A bukás: MEGBÁNÁS Szerkesztés

Darkwill: Mit műveltél?

LeBlanc: Azt kaptad, amit kívántál, semmivel sem többet.

Darkwill: Én nem ezt akartam!

LeBlanc: Azt akartad, hogy feltámadjon, és ismét teljesítse a parancsaidat. Ez megtörtént.

Darkwill: Nézz csak rá. Ez...ez a valami nem vezetheti a sereget.

LeBlanc: Nem, vezetőnek nem alkalmas. De a barátod sosem volt igazi vezető, inkább egy gyilkológép. Erre pedig sosem volt még olyan alkalmas, mint most, ebben a pillanatban. Nem érez félelmet vagy kételyt...nem lehet megölni!

Darkwill: A pokolba is. Nincs más választásom.

Ébredés: A HORGONY Szerkesztés

LeBlanc: Rég nem tiszteltél meg a jelenléteddel, Legfőbb Tábornok.

Swain: A jóindulatomat élvezed, legyen ennyi elég.

LeBlanc: Ennek ellenére gyanítom, hogy ismét a Fekete Rózsa segítségét kéred.

Swain: A demaciai herceg vére. Mennyi maradt belőle?

LeBlanc: A legutóbbi fiaskó után? Legyen elég annyi, hogy jól meg kell gondolnod, hogy mire használod fel. Bármit is tervezel, fogd rövidre.

Swain: Csak semmi csűrés-csavarás. Hamarosan lejár az óvatoskodás ideje. A hatalmamat vérontással kell megszilárdítanom, amihez nyers erőre van szükségem.

LeBlanc: Úgy sejtem, valami ilyesmi ügyben jársz.

Swain: Hadd mutassam meg.

Jelentős tagjai Szerkesztés

A kezdeti időkben számos tagja használt fekete mágiát és a legtöbb tagja mágus volt.

  • LeBlanc: A Fekete Rózsa matrónája.
  • Swain: Noxus Legfőbb Tábornoka,
  • Elise:
  • Vladimir:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki